Τρίτη 21 Ιουνίου 2016

Φέτος στα πλαίσια του μαθήματος "ερευνητική εργασία" της Α΄ Γυμνασίου ασχοληθήκαμε με το θέμα των τροχαίων ατυχημάτων.

Αναζητήσαμε τα αίτια και τους τρόπους αντιμετώπισης του φαινομένου δίνοντας έμφαση στην τοπική κοινωνία της Πάρου.

Επισημάναμε ότι το κυρίαρχο αίτιο είναι ο τρόπος οδήγησης του Έλληνα οδηγού και αυτό το σημείο πρέπει να καλλιεργηθεί στους νέους.





Τετάρτη 15 Ιουνίου 2016

Βιωματική Δράση Γ' Γυμνασίου "Τέχνη και Ανακύκλωση"


Σκοπός  της Βιωματικής Δράσης της Γ' τάξης (ενότητα Αειφόρος Ανάπτυξη) με θέμα "Τέχνη και Ανακύκλωση" ήταν η εκπαίδευση των μαθητών στις έννοιες της οικολογίας και της ανακύκλωσης ώστε να διαμορφώσουν συνείδηση και τρόπους διαχείρισης του περιβάλλοντος με σεβασμό προς τη φύση και τους νόμους της.

Οι μαθητές που συμμετείχαν σ' αυτή τη Βιωματική Δράση συνεργάστηκαν και δημιούργησαν έργα από χαρτί, γυαλί, αλουμίνιο και πλαστικό, δίνοντάς τους μία δεύτερη ευκαιρία και ένα μήνυμα ευαισθητοποίησης για την προστασία του περιβάλλοντος. Τα έργα και τα σχετικά κείμενα εκτέθηκαν σε αίθουσα του Γυμνασίου.



Βιωματικές Δράσεις Β' Γυμνασίου : "Οι άνθρωποι και το χαρτί"


Σκοπός  της Βιωματικής  Δράσης της Β' Γυμνασίου με θέμα "Οι άνθρωποι και το χαρτί" ήταν οι μαθητές να συσχετίσουν το χαρτί με την καθημερινή ζωή των ανθρώπων σ’ όλους τους πολιτισμούς και τις εποχές και να το χρησιμοποιήσουν σε καλλιτεχνικές δημιουργίες.
α. η ιστορία του χαρτιού και η χρησιμότητά του
β. γνωστικά αντικείμενα που σχετίζονται με το χαρτί
γ. τεχνικές και καλλιτεχνικές δημιουργίες από χαρτί

Οι μαθητές εμπνεύστηκαν από καλλιτέχνες και κινήματα τέχνης και δημιούργησαν έργα από χαρτί με ποικίλες τεχνικές, τα οποία εκτέθηκαν μαζί με τα σχετικά κείμενα σε αίθουσα του Γυμνασίου.



Παρασκευή 3 Ιουνίου 2016

Με χαρτί και με ψαλίδι, με χρώματα και φαντασία επικοινωνώ κι εκφράζομαι.


Η παρούσα Βιωματική Δράση πραγματοποιήθηκε στο Γυμνάσιο Πάρου το τρέχον σχολικό έτος, με τη συμμετοχή μαθητών από τα τμήματα Β1 και Β2 και με υπεύθυνη καθηγήτρια τη Χρυσούλα Κοσμά.

Βασικοί στόχοι της Βιωματικής Δράσης ήταν να αναπτύξουν οι μαθητές δεξιότητες του χεριού τους, να αναπτύξουν κριτήρια αισθητικά και πάνω απ' όλα να συνεργαστούν με τα άτομα της ομάδας τους, να επικοινωνήσουν μεταξύ τους, να συσφίξουν τις κοινωνικές σχέσεις τους.
Με λίγα λόγια, να βιώσουν τη μάθηση μέσα από τη δράση.

Στο παραπάνω πλαίσιο, οι μαθητές έφτιαξαν κάρτες ευχετήριες, χριστουγεννιάτικες, πασχαλιάτικες, αλλά και προσκλήσεις για πάρτι, γάμο και βάφτιση!!

Απολαύστε τα αποτελέσματα της δουλειάς τους!!